Friday, October 23, 2009

ANEKA TUDUNG

BIARPUN aliran bertudung dengan bahagian hadapannya keras (awning) semakin rancak, masih ramai yang tidak berani menggayakan fesyen berkenaan kerana merasakan tudung jenis itu tidak sesuai dengan wajah mereka.

Bagaimanapun, tudung awning yang ketika kemunculan awalnya mempunyai bahagian hadapan yang agak tebal, semakin mendapat perhatian selepas diubahsuai mengikut cita rasa masyarakat tempatan. Selain mudah diurus dan menjimatkan masa untuk bersiap, tudung trend terkini itu turut menambahkan keanggunan wanita bertudung.

Dezahra Fashion & Design, butik muslimah menyediakan koleksi tudung terkini yang eksklusif dari pelbagai pilihan. Mementingkan keselesaan dan kehendak pelanggan, fabrik likra dari kualiti paling tinggi dipertaruhkan manakala corak pada fabrik diilhamkan sendiri oleh Dezahra bagi membezakan ia dengan rekaan tudung pengeluar lain.

Selepas membuat kajian dan hasil maklum balas pelanggan, bahagian hadapan tudung Dezahra direka supaya sesuai dengan pelbagai bentuk wajah. Secara automatik, bahagian hadapan tudung keluaran Dezahra juga mampu mencantikkan bentuk muka pemakai.

Hadir dalam banyak rona cerah dan ceria, tudung likra bermotif ini mudah dipadankan dengan pakaian rona polos. Semua tudung keluaran Dezahra berpotongan melepasi dada. Bagaimanapun, untuk mereka yang memakai uniform kerja, tudung mini yang mudah digayakan turut disediakan.

Dezahra turut menawarkan pelbagai potongan lain, misalnya Tudung Sarah daripada fabrik bercorak atau polos, Tudung Rayhanah yang direka ala tudung Syria tetapi diubahsuai mengikut kehendak pelanggan.

Tudung Hajjah pula lebih labuh manakala Tudung Fatihah adalah tudung pusing yang terbentuk lengkuk di bahagian hadapan apabila digayakan. Keterangan lanjut, layari www. zahra-fashion.com.

0 comments:

Post a Comment